וטרינר מומחה עד הבית

היום בניגוד לעבר קל מאוד למצוא וטרינר מומחה בעיר המגורים שלכם. זה קל יותר היום יותר מאשר בעבר, בזכות העובדה שכיום יש יותר וטרינרים מאשר בעבר, בזכות העובדה שצעירים רבים יוצאים ללמוד את המקצוע בחו”ל, זאת בתוספת לצעירים אשר לומדים בישראל, וכן בזכות העובדה שכיום מרבית הוטרינרים רשומים באינטרנט, על כן קל לחפש וטרינר בגוגל ולמצוא איש מקצוע שיטפל בחיית המחמד שלכם.

כאשר מחפשים וטרינר אשר יתאים למה שאתם מחפשים ויעניק לחיית המחמד שלכם את הטיפול הטוב ביותר, יש לבחון מספר פרמטרים, אותם נציג כאן. לפני כן יש לציין, וטרינרים שעובדים בישראל כחוק רשומים בשרותים וטרינריים, אותם שירותים שאחראים על כל הנושא של החיות במדינה. שירותים אלו גם אחראים על עדכון בכל הקשור למחלות, חיסונים, ותופעות אחרות שקשורות לבעלי חיים ויש צורך לעדכן בכך את הציבור. כאמור וטרינרים שסיימו את הלימודים וקיבלו רישיון רשומים במסגרת שרותים וטרינריים ואם יש איזו בעיה ניתן לפנות אליהם.

הפרמטרים שיש לבדוק כאשר בוחרים וטרינר שיטפל בחיית המחמד שלכם הם:
ראשית, הם מדובר בווטרינר מומחה ובאיזה תחום. מרבית הווטרינרים מתמחים בטיפול בחיות מחמד, מן הסתם. אך יש גם וטרינרים שמתמחים בטיפול בציפורים, טיפול בסוסים, טיפול בחיות ים ועוד. לכן רצוי לבדוק זאת לפני שבוחרים לפנות לווטרינר מסוים.

שנית, יש לבחון האם מדובר בוטרינר מומחה עד הבית, כלומר, האם הוא מעניק שירותים בבית הלקוח או רק במרפאה. במקרים רבים מעדיפים וטרינרים להעניק שירותים גם בבית, על מנת להקל על הלקוח וכן להעניק את הטיפול המהיר והטוב ביותר לחיית המחמד.

שלוש, יש לבחון האם מדובר בווטרינרים שמעניקים טיפול חירום בסופי שבוע, כך אם חס וחלילה קורה משהו, אתם יכולים להיות שקטים שחיית המחמד שלכם תקבל את הטיפול הטוב ביותר.

ארבע, יש לבחון את עלויות הטיפול (חיסונים תקופתיים וטיפולים חד פעמיים). יש לציין שוטרינרים רבים פועלים בשיטת המינוי, כלומר הם מעניקים הנחות למי שעושים מנוי שנתי על מגוון טיפולים כולל חיסונים שונים.

לסיום, אם אתם מחפשים וטרינר מומחה בחולון והסביבה, זה הזמן לפנות אלי, ד”ר אפי וגשל, אני מתמחה בטיפול בחיות מחמד וחיות אחרות, אשמח לעמוד לרשותכם בכל עת, ולהעניק לכם את כל המידע שאתם צריכים אודות גידול וטיפול חיות מחמד. אתם מוזמנים לפנות אלי עוד היום בטלפון או דרך האתר.

צרו עמנו קשר או מלאו פרטיכם: