וטרינר חירום עד הבית

אנשים שמחזיקים כלבים או חתולים בבית, יודעים עד כמה יכולה להיות גדולה תחושת חוסר האונים כאשר הכלב או החתול שלהם פצוע או חולה, ואין להם אפשרות להגיע לווטרינר באופן מיידי. הם יודעים עד כמה יכולה להיות קשה המחשבה, שחיית המחמד שלהם סובלת ואין להם כיצד להתמודד עם זה. זו הסיבה שיותר ויותר וטרינרים מציעים שירות של וטרינר חירום עד הבית.

לפני שנסביר לכם כיצד עובד השירות הזה ומתי רצוי להשתמש בו, נסביר בקצרה למה בכלל הוא קיים ומה הרעיון שעומד מאחוריו. במובן מסוים, מרפאה וטרינרית עד הבית, זה שירות שנוצר בעקבות הרעיון של רופא עד הבית, רעיון שקיים בקופות חולים ובקרב רופאים פרטיים. יש מקרים בהם המטופל לא יכול להגיע למרפאה, והוא חייב לקבל טיפול. זה יכול להיות במקרי חירום (אז קוראים לאמבולנס מן הסתם) וזה יכול להיות במקרים בהם מדובר במטופל שאיננו נייד, אין לו רכב, הוא מתמודד עם מוגבלויות שונות בתנועה, הוא מבוגר ולא יכול להגיע לבדו למרפאה ועוד.

כך גם במקרים של כלבים, חתולים או חיות בית אחרות. יש מקרי חירום ואז יש צורך להזמין וטרינר חירום עד הבית, אחרת החיה לא תצליח להחזיק מעמד עד המרפאה ומצבה עלול להחמיר עד כדי מוות. ויש מקרים בהם הלקוח עצמו לא יכול להגיע למרפאה ואז בשביל שהחיה תקבל את הטיפול הטוב ביותר, הווטרינר מפעיל שירות של מרפאה וטרינרית עד הבית.

השירות עובד בצורה מאוד פשוטה, ניתן לפנות לרופא דרך הטלפון, כולל בשישי-שבת, או דרך האינטרנט, שם ניתן ליצור קשר ישיר עם המרפאה. במקרים בהם הרופא יכול לעזור דרך הטלפון או האתר הוא יעשה זאת, במקרים שלא, הוא יעדיף להגיע למקום, אחרי שהוא מוודא שאין שום אפשרות שהלקוח יגיע עם חיית המחמד אליו למרפאה.

מרפאה וטרינרית עד הבית, מן הסתם לא כוללת את כל הציוד שיש במרפאה הרגילה, אך היא כוללת את הדברים הבסיסיים, אינפוזיה, תחבושות, זריקות, אמצעים לבדיקת הנשימה ועוד. ייתכן מאוד שהטיפול הראשוני לא יספק ואז ייקח הווטרינר את החיה איתו באמבולנס למרפאה ויאשפז אותה שם.

אם אתם רוצים לקבל עוד מידע על מרפאה וטרינרית עד הבית, זה הזמן לפנות אלי, ד”ר אפי וגשל, אני וטרינר חירום בחולון והסביבה, אשמח לעמוד לרשותכם בכל נושא ובכל עניין, בכל עת. אתם מוזמנים לפנות אלי בטלפון או דרך האתר.

צרו עמנו קשר או מלאו פרטיכם: