וטרינר חיות אקזוטיות

מרבית האנשים שמחזיקים חיות בבית, בדרך כלל מחזיקים כלבים וחתולים, יש כאלה שמחזיקים גם תוכים או דגים, אך לצידם אפשר למצוא לא מעט אנשים שמחזיקים בבית או בחצר, חיות מעט שונות, חיות יותר מיוחדות, חיות אקזוטיות.

כך למשל אפשר למצוא לא מעט ישראלים שיש להם כלובים עם נחשים אשר מותרים להחזקה בבית (נחשים לא ארסיים), יש לא מעט ישראלים שבוחרים להחזיק מכרסמים שונים, שוב בכלובים כמובן, יש מי שמחזיק שפנים או ארנבים, חמוסים, שרקנים ומגוון ציפורים אחרים. אומנם לא מדובר בקופים, כמו זה שהחזיק רוס מהסדרה “חברים” בשנות התשעים, אך עדיין מדובר בחיות אקזוטיות מספיק.

בדומה לחיות מחמד מוכרות ונפוצות, גם חיות אקזוטיות זקוקות לטיפול וטרינרי, טיפול זה הם יכולים לקבל בבית החולים הוטרינרי וכן במרפאות של וטרינרים שונים ברחבי הארץ. יש לציין, לא כל וטרינר רגיל או גם וטרינר חיות אקזוטיות, למרות שברוב המקרים מאחר ומדובר בחיות מחמד, חיות קטנות, אז וטרינרים שמתעסקים מדי יום, באופן שוטף, בכלבים וחתולים, מטפלים גם באותן חיות אקזוטיות שציינו.

מלבד הטיפול, השוטף (חיסונים) או החד פעמי (במקרים של פציעות, חבלות או מחלות), הרי שוטרינר חיות אקזוטיות עושה עוד מגוון דברים ייחודים. כך למשל, הוא מעניק את מלוא המידע ללקוחותיו אודות הטיפול בחיות אלו. זה נכון לגבי מזון, שינה, תרופות, המיקום בו החיות אמורות להיות וכדומה. כמו כן וטרינר חיות אקזוטיות עוזרות לא פעם לרשויות מקומיות, ציבוריות ואחרות בכל הקשור לטיפול בפינות חי, בהן יש לא מעט חיות מהסוג שהם מטפלים בהם במסגרת בית החולים הוטרינרי שברשותם.

חשוב להדגיש, טיפול בחיות אקזוטיות יכול להיות שונה מאוד מטיפול בכלב או חתול, במובן הזה, שיש חיות שדורשות הרבה יותר תשומת לב מבחינת מזון וטיפול רפואי, מצד שני, להבדיל מכלבים, הרי ששפנים, ארנבים או נחשים, אין צורך להוציא שלוש פעמים ביום, מה שכן, יש צורך להיזהר ולהישמר שהם לא יפגעו בבני המשפחה או באורחים ולא יגרמו נזק לרהיטים וחפצים.

אם אתם מחפשים וטרינר חיות אקזוטיות אשר יש לו מוקד חירום וטרינרי המשרת קהל לקוחות גדול מאוד, אתם מוזמנים לפנות אלי, ד”ר אפי וגשל. יש לי מרפאה בראשון לציון ואני פעיל בכל אזור המרכז. אשמח אם תיצרו איתי קשר, ואני אעזור לכם בכל פנייה ובכל עניין. אצלי תקבלו יחס לבבי ותומך.

צרו עמנו קשר או מלאו פרטיכם: