וטרינר 24 שעות בראשון לציון

כשאנחנו בוחרים וטרינר לכלב או לחתול שלנו, יש משמעות עצומה לא רק לאופי הטיפול שאנחנו נקבל ממנו או מאופי המרפאה שלו, אלא גם מידת הזמינות שלו אלינו בימים ובשעות לא שגרתיות, למשל בשבת או בשעות הלילה.

מוקד וטרינרי 24 שעות בראשון לציון

 

וטרינרים רבים החלו במהלך השנים להפעיל מוקד חירום לחיות, מוקד זה פעיל הן באופן פיזי והן באמצעים אחרים, כולל דרך אתר המרפאה שלהם באינטרנט וכן דרך הסלולר. וטרינרים רבים הבינו שבעלי כלבים וחתולים זקוקים להם, בדיוק כמו שאנשים זקוקים לרופאים גם מעבר לשעות המרפאה, במיוחד כשמדובר על מקרים חריגים, מקרי חירום, כשהכלבים או החתולים חולים או פצועים.

 

דרך הפעולה של וטרינר בשבת או וטרינר שמפעיל מוקד חירום לחיות היא שונה מאשר של וטרינר בימי השבוע הרגילים, מן הסתם. בימי שבת מתכונת העבודה היא חלקית, מדובר על עבודה רק במקרי חירום בהם אין אפשרות שהכלב או החתול (או כל חיית מחמד אחרת) יכולה לחכות עם הטיפול עד ליום ראשון. בדרך כלל הקשר עם וטרינר נעשה באמצעות שיחה לטלפון חירום והטיפול נעשה בבית המטופל ואם זה אפשרי אז במרפאה או במוקד. יש מקרים בהם וטרינר ימליץ לפנות אל מוקד חירום לחיות שפתוח בעיר, זאת בהנחה והוא לא יכול להגיע ולטפל בעצמו. במקרים מסוימים, במידה וניתן, הוא יסביר לבעלי הכלב או החתול, כיצד לנהוג עד ליום ראשון בבוקר, אז הוא יקבל אותם במרפאה.

כאמור, כשאנחנו בוחרים וטרינר שיטפל בכלב או בחתול שלנו, מוטב שנבדוק קודם לכן, האם הוא עובד גם בשבת ואם לא, האם הוא מפנה אותנו לגורם אחר שיכול לטפל במקרי חירום. אך מלבד שבתות חשוב גם שהוא יהיה זמין 24 שעות. בדיוק כמו עם בני אדם, כך גם במקרה של חיות מחמד, ייתכן מקרי חיום שלא סובלים דיחוי ולא ניתן לחכות איתם עד הבוקר. חשוב לציין, לא בהכרח מדובר על מקרים של טיפול, אלא ייתכן ומדובר גם על שינוי בהתנהגות, התאוששות מטיפול ומקרים אחרים שדורשים זמינות 24 שעות.

וטרינר חירום בשבת

אם אתם מחפשים וטרינר 24 שעות בראשון לציון והסביבה, אתם מוזמנים לפנות אלי, ד”ר אפי וגשל. יש לי מרפאה עם מוקד חירום לחיות ואני זמין ללקוחות שלי גם בימי שבת. אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בכל מקרה ובכל בעיה. אצלי אתם וחיית המחמד שלכם תקבלו יחס חם ושירות אדיב.

צרו עמנו קשר או מלאו פרטיכם: