וטרינר מומחה בראשון לציון

אחת ההנאות הגדולות בחיים והאהבות הגדולות שלנו, בני האדם, היא להחזיק כלב ולטפל בו. עבור רבים מאיתנו כלבים הם כמו ילדים נוספים בבית, הם החברים הכי טובים שלנו, הכי נאמנים, ואנחנו יכולים להיות בטוחים שהם תמיד יהיו איתנו. בטוב וברע. אנחנו בתמורה צריכים לטפל בהם, זה דורש לא מעט מאיתנו, אך זה בהחלט משתלם.

אנשים רבים אשר מחליטים להביא כלב הביתה, עם זה בשביל שישמש להם חברה ועם זה בשביל שישמש לילדים שלהם חברה, הרבה פעמים לא עושים את השיקול ההכרחי, כמה זה דורש מהם, איזו השקעה של זמן, כסף ואפילו משאבים נפשיים ורגשיים. לשם כך אנחנו ממליצים תחילה לפנות אל וטרינר מומחה במקום מגוריכם, זה יכול להיות וטרינר מומחה בראשון לציון, תל אביב, רמת גן ובכל עיר אחרת, על מנת לקבל הסבר ולהתייעץ.

אנחנו ננסה בחלק זה של המאמר, להסביר בקצרה מה בדיוק אחזקת כלב דורשת מכם. אז כמובן שהדבר הבסיסי הוא להוציא אותו 3 פעמים ביום, בוקר, צהריים, ערב. מומלץ לחנך את הכלב קודם לכן שלא לעשות את הצרכים בבית, ואז הוא גם ילמד להתאפק במקרה ואתם לא יכולים להוציא אותו 3 פעמים אלא רק פעמיים. כמו כן עליכם לספק לו אוכל מתאים (על פי גיל) פעמיים ביום (בוקר וערב) ולמלא לו צלוחית עם מים כל העת.

מלבד זאת יש להעניק לכלב סדרה של טיפולים אצל וטרינר, כאמור אפשר למצוא וטרינר מומחה בראשון לציון ובכל עיר אחרת. מדובר על טיפולים כגון חיסון משושה שנותנים לכל גור, חיסון כלבת שיש לתת כל שנה עם חידוש רישיון האחזקה, חיסון תועלת הפארקים שיש לתת כל 3 חודשים, וזה בנוסף לטיפולים אחרים, למשל טיפולי שיניים במידת הצורך, טיפולים נגד פרעושים וקרציות שיש לתת כל חודש (באמצעות אמפולות ביתיות) וטיפולים במקרים ייחודים, אם הכלב חולה או פצוע.
על כל אלה יש להוסיף כמובן אהבה גדולה, שבאה לידי ביטוי בליטופים, פינוקים קטנים (ממתקים), שמיכה בחורף שלא יהיה קר, רכישת צעצועים ועצמות, ועוד.

אם אתם רוצים לדעת עוד על טיפול בכלבים לפני שאתם מקבלים החלטה שיכולה לשנות את חייכם וחייהם, אתם מוזמנים לפנות אלי, ד”ר אפי וגשל, וטרינר מומחה בראשון לציון עם מרפאה וטרינרית ניידת. אני אשמח לענות לכם על שאלה וללוות את תהליך הקליטה של הכלב בביתו החדש.

צרו עמנו קשר או מלאו פרטיכם: