חיסון משושה לכלב

חיסון משושה לכלב 

לאורך חייו הכלב שלכם עלול להיחשף לשורה של מחלות גנריות ומחלות ייעודיות לכלבים. מתוך כלל המחלות האלה, ישנן מספר מחלות שיכולות לסכן את חייו של הכלב או את חייו של בעליו. מפני המחלות האלה יש לחסן את הכלב כבר בגיל צעיר (החל מגיל 6-7 שבועות) במסגרת חיסון משושה לכלב. חיסון זה ניתן תחילה בשלושה מהלכי חיסון: חיסון משושה ראשון בגיל 6-7 שבועות, חיסון משושה שני לאחר 3 שבועות וחיסון משושה שלישי לאחר 3 שבועות נוספים. לחיסון המשושה יש להוסיף כמובן חיסון נגד כלבת, וכן נהוג לבצע תילוע נגד תולעי מעיים וזריקת חיסון נגד תולעת הפארק. 

 

כמה עולה חיסון משושה לכלב? 

במתן חיסון משושה לכלב מחיר הוא לא עניין שצריך להטריד אתכם או להשפיע על זהות הווטרינר שאצלו תקבלו את החיסון. ככלל, עליכם להבין שאימוץ כלב שיכניס הרבה אור לחייכם, כרוך גם בהוצאות על מזון לכלב וטיפולים וטרינריים לשמירה על בריאותו ועל בריאותכם כבעליו. בעריכת חיסון משושה לכלבים מחיר החיסונים יכולים לנוע בטווח של מספר מאות שקלים בודדים ואת החיסון הזה אתם רוצים לבצע אצל וטרינר שאתם סומכים עליו ושיש לכם עליו גם המלצות וחוות דעת חיוביות. זה נכון שכל וטרינר יודע, מורשה וכשיר לתת חיסון משושה לכלב, אבל לא כל וטרינר נוהג בסטנדרטים המקצועיים הנדרשים על מנת להעניק לכם מענה מקיף ואפקטיבי. 

 

כך למשל, ישנם וטרינרים שאינם מקפידים על אחסון נאות של החיסונים, מה שיכול לגרום לפגיעה באפקט החיסון. וטרינרים אחרים פשוט יבצעו את החיסון ובזה יסתיים הביקור בעוד וטרינרים אחרים יידעו אתכם בחיסונים אחרים ובטיפולים נוספים שכדאי לתת (כמו למשל תילוע וזריקה נגד תולעת הפארק). על כן, אם חשובה לכם בריאותו של הכלב שלכם ואם אתם רוצים לחסוך לו בעיות בריאות קשות בהמשך ולחסוך לעצמכם כסף על טיפולים יקרים בהמשך הדרך. 

 

מרכז וטרינרי vet4pet מציע את כל סוגי החיסונים והטיפולים לכלבים, חתולים ובעלי חיים אחרים, ובכלל זה מציע חיסון משושה לכלב מחיר תחרותי כמקובל בענף וטיפול מסור ואכפתי בידי צוות מקצועי ומיומן. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 03-9665615.

צרו עמנו קשר או מלאו פרטיכם: