ניקוי שיניים לכלב

ניקוי שיניים לכלב 

הכלב סובל מריח רע מהפה? אולי אלו אתם שסובלים מריח פיו עוד יותר ממנו? ניקוי שיניים לכלב יעניק לשיני הכלב שלכם טיפול יסודי שיסלק את כל הריחות הרעים שאינכם יכולים עוד לסבול. יחד עם זאת, ניקוי שיניים הוא אינו רק טיפול אסתטי שמיועד לשפר את ריח פיו של הכלב ואת מראה שיניו, אלא בראש ובראשונה טיפול רפואי שמיועד להסיר משקעי זיהום וחיידקים שלאורך זמן יכולים לגרום למחלות חניכיים, חורים בשן, נשירת שיניים וכמובן כל ההשלכות האסתטיות של ריח רע ומראה לא מלבב. 

 

מתי צריך לבצע ניקוי שיניים לכלב? 

הכלב שלכם לא מצחצח שיניים ואין לו שום דרך להסיר מרבצים של חיידקים שאיתם הוא יכול כמובן לחיות, אבל לא יכול להימנע מהשפעתם בטווח הבינוני והארוך. בהתאם לכך, שיגרת הטיפול הטובה ביותר בשיני הכלב שלכם מבוססת על ביקורים שגרתיים אותם מבצעים אצל המרפאה הווטרינרית ושם נערכת בדיקה של מצב השיניים וגם נקבע הצורך בביצוע ניקוי יסודי שלהן. יחד עם זאת, מאחר ולא בטוח שתבחרו לנקוט בשגרה זו של טיפולים, ריח רע בהחלט יכול להיות אינדיקציה טובה להתפתחות של מצב לא בריא בפיו של הכלב וזה בדיוק הזמן להגיע למרפאה הווטרינרית לצורך ניקוי שיניים יסודי. 

 

אצל מי מבצעים את הניקוי? 

ניקוי שיניים לכלב הוא ניקוי שמבוצע על ידי וטרינר, לרוב תחת הרדמה מלאה. במהלך הניקוי ייתכן שהווטרינר יגלה בעיות נוספות בהן יהיה צורך לטפל ועליכם להסדיר את העניין מולו מראש. יחד עם זאת, לא כל מרפאה וטרינרית יודעת לספק את הטיפול ורק וטרינרים נבחרים המנהלים קליניקות גדולות עם שירותים מגוונים יכולים לספק לכם מענה בכל הקשור לניקוי השיניים של כלבכם. ככלל, לפני שאתם לוקחים את הכלב לטיפול ניקוי שיניים, מומלץ להתייעץ עם חברים, בני משפחה ואולי גם גורמים מקצועיים כמו בעלים של חנות חיות כדי לקבל מידע על וטרינר מומלץ לביצוע ניקוי שיניים לכלב. המדובר בהליך שמבוצע תחת הרדמה מלאה וזה לגיטימי לגמרי אם אתם מבחינתכם מוכנים לבצע אותו רק אצל וטרינר מקצועי ומנוסה. 

 

מרכז וטרינרי vet4pet מציע את כל סוגי הטיפולים לכלבים ובכלל זה מבצע ניקוי שיניים לכלב בידי צוות מיומן. במסגרת הניקוי ניתן לשלב טיפולי שיניים נוספים בהתאם לבדיקת הווטרינר במקום. לפרטים נוספים על הטיפול ולהזמנת תור לניקוי שיני הכלב שלכם, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-9665615.

צרו עמנו קשר או מלאו פרטיכם: