רופא חיות עד הבית

כיצד בוחרים וטרינר? לכאורה שאלה פשוטה, כל מי שיש לו כלב יודע כיצד הוא בחר את הווטרינר שלו, מרבית האנשים שמחזיקים בויטרינר, מעדיפים גם לא להחליף אותו. בדיוק כמו רופא משפחה, ברגע שבחרנו באחד, נשארנו איתו. זה טוב בשבילנו, כי אנחנו כבר מכירים אותו ולא צריכים לחפש ויטרינר אחר, זה טוב גם בשביל הכלב שמכיר ויודע מי הולך לטפל בו. תתפלאו לגלות כמה השגרה הזאת יכולה לעזור לכלב.

מי שלקח כלב (או חיית מחמד אחרת) בפעם הראשונה בחייו ומחפש ויטרינר, הכנו עבורו שורה של טיפים כיצד לבחור וטרינר שיכול לעזור לו. חשוב לציין שסדר הנקודות שאנחנו מציגים, איננו קובע דבר, יש מי שעבורו נקודה מסוימת תבוא לפני נקודה אחרת, כמו כן, סביר להניח שיש גולשים שימצאו עוד נקודות שלא הכנסנו כאן, שהן משמעותיות. אנחנו יצרנו רשימה של הנקודות אשר בעינינו הן מרכזיות.

מקצועיות וניסיון – כמו שאנחנו לא נפנה לרופא צעיר שזה עתה סיים בית ספר לרפואה בשביל שיטפל בנו, כך אנחנו לא נרצה שהכלב או החתול שלנו יהיו מטופלים אצל וטרינר שזה עתה סיים את לימודיו. נעדיף ויטרינר מנוסה שראה מקרים רבים ושונים בעבר וידע לטפל בכל מקרה שנביא לפתחו.

זמינות ונגישות – זה מתחיל בכך שהרופא יהיה זמין אלינו 24 שעות, אם זה במרפאה ואם זה בטלפון חירום, זה ממשיך בכך שהוא יעניק שירותים של רופא חיות עד הבית, כלומר יסכים להגיע אלינו במקרי חירום, וכלה בכך שהוא יסכים להעניק טיפול גם בשישי ושבת. במילים אחרות, אנחנו צריכים לדעת שהוא איתנו כל 24/7.

מיקום המרפאה – מומלץ מאוד לבחור ויטרינר שעובד קרוב אלינו, כלומר המרפאה שלו נמצאת קרוב לבית. כך במקרי חירום אנחנו יכולים לגשת מיד ולא לבזבז זמן יקר. זה יקל עלינו מאוד וישמור על חיית המחמד שלנו.

עלויות – עלינו לוודא שהעלויות שהוא גובה הן לא גבוהות מדי, לא עובר חיסונים וטיפולים תקופתיים ולא עבור טיפולים ייחודים ולא צפויים.

כימיה ואחריות – אנחנו צריכים להרגיש כימיה עם הרופא, אנחנו צריכים לדעת שהוא אוהב חיות, מעניק להם את הטיפול הטוב ביותר ומספק אחריות מלאה על הטיפולים שהוא מעניק.

לסיום, אתם מוזמנים לפנות אלי, ד”ר אפי וגשל, אם אתם מחפשים ויטרינר, אני מתמחה בטיפול בכלבים, טיפול בחתולים, טיפול בארנב, שפן ומגוון חיות מחמד אחרות, לבית, לחצר או לגינה.

צרו עמנו קשר או מלאו פרטיכם: